Artemis' plottråd.
Aug 9, 2014 20:20:18 GMT 1
Indlæg af Artemis Lycus on Aug 9, 2014 20:20:18 GMT 1
Artemis Persephone Lycus Danser/glædesdreng – 16 år – animagus Om Artemis: Artemis er en slave, der bor hos sin herre, hvor han optræder med dans og fra tid til anden fungerer som glædesdreng. Han er meget feminin af både udseende og personlighed. Han har levet hele sit liv som en fange, og han kender derfor ikke så godt til omverdenen. Han er meget nysgerrig og ivrig efter at lære, men han er også en smule sky af sig. Plots: En herre - Dette er et plot, som jeg er ivrig for at få fat i. Hans herre skal være en mand af høj rang (gerne adelig, men det er ikke et krav) som så Artemis på det horehus, hvor han boede engang, og købte ham for at få ham til at optræde med dans på sit palæ/slot/herregård/younameit. Vi kan snakke nærmere om det og aftale præcis hvordan det skete, og hvilke krav Artemis lever under nu. Læs gerne hans fortid (som vi selvfølgelig kan rette i). En forelskelse - Jeg søger en, som Artemis kan forelske sig i. Dette skal være en mand, og gerne ældre end ham selv. Det skal være en, som han kan kaste sin kærlighed på og blive helt betaget af, men om følelserne er gengældte, må du selv bestemme. Dette plot kan sagtens blandes sammen med herre- eller hjælper-plottet. En hjælper - Artemis har som sagt levet som fange det meste af sit liv og der er meget i verden, han ikke kender til. Jeg søger en, der kan hjælpe ham til at lære nogle ting, og som kan hjælpe ham med at slippe af med sin ekstremt underdanige personlighed. Han har brug for at lære, at han er noget værd. Personen kan evt. lære ham at læse og skrive. Øvrige - derudover søger jeg venner, fjender - you name it. Jeg søger især folk fra hans fortid, en gammel ven eller en, som han måske har rod- det sig ud i noget skidt med. Svar gerne her i tråden eller send mig en privat besked, hvis du er interesseret. |