Chorie william Wolfgang
Jun 24, 2015 18:45:27 GMT 1
Indlæg af Chorie Wolfgang on Jun 24, 2015 18:45:27 GMT 1
Grundlæggendeinformation
Navn: Chorie William Wolfgang
Alder: 19
Fødselsdag: 20 maj året 1413
Køn: Mand
Seksualitet: til hun køn
Arbejde: ridder i Ynisti
Gud: Roskov
Tilhørsforhold: God - Retmæssig
Stand: Overklasse
Race: Furry = Ulv
Information om udseende:
Højde: 199.CM høj
Vægt: 75 killo
Samled indtryk:
Choie har ulve øre som er flotte brune og går med, et halstre klæde og lang ledere jakke som, er brun og har brunt ledere bælte under hans brune jakke har han en hør trøje som er blå og langt brunt hår og
smal ansigtet god op bygget muskler har brune buskere på og bruger størrelse 45 i sko som er i ledere også ud over sin fars svær bær han også en bue med et pilekogere med pile i og ved siden af har han en lille taske hvor han har en bog og noget at skrive med
Færdigheder:
Fysisk styrke 6 [+4] = 10
Mental styrke: 5 [+3] = 8
Behændighed: 5 [+0] = 5
Præcision: 4 [+0] = 4
Intelligens: 5 [+0] = 5
Visdom: 5 [+3] = 8
Kreativitet: 5 [+1] = 6
Karisma: 5 [+0] = 5
Magi/Magimodstand: 1 [+0] = 1
Information om personlighed
Egenskaber: han er god til at fantasere og se ting som andre mennesker ser grimme og så er han god til et svær og skrive
Svagheder: søde sagder, mad, kvinder, at man nusser ham på øret og hans vrede
Sammenhængende personligheds beskrivelse:
Choie er en forstående person som ville hjælpe. Andre så,godt han kan
men han er også en usikker mand og føler sig tit, over set Han har en
for kærlighed til sine søskende .og ville gøre alt hvad han kan gøre.
For at beskytte dem, choie , elsker søde sager og ville gøre alt for at
få fingeren i dem. men han er også n lidt tilbage holdene person han kan
også blive lidt sur vis man ser ham som et dyr, om
han lidt han er
bange, for at overtage familiens farm choie. Elsker dyr og elver og så
kan han lide at Skrive eventyr om de op levere sammen med sine
brødenerne og søster men han er også en mild person og sød person dog
har choie nogle svag hedder for det andet køn men prøver at holde det
tilbage,så godt han kan. choie er god til at buge de evner som er til
ser ham og choie brugere dem godt når. Han er i kamp eller andre ting
han holder også af at rende frit rundt i skoven, som choie har gjort i
mange år og at være fri han hader dog alt hvad der har med ondskab, at
gøre da hans familie ikke har haft det nemt siden bogen bliv taget og
Brandt som rygterne signere
Magi
Ingen
Våben:
Sværd og bue
Kæledyr:
Fortid/Baggrund:
BG Chorie
For 19 år siden bliv der født en dreng, som hed Choie og han var en ene smuk ung mand søn af. Victor
og Anita som er ejer af en smuk går i, højlandet nær den smukke skov lysskov hvor han er vokset op, Choie var på en måde en mærkelige dreng i forhold til sin mor og far . Han rendte rundt ude i skoven, for at lede efter elvere og søgte altid. efter enventure viklede ikke bliv, set sig godt for hans fars side af da han var ridder og syntes, syntes bestem ikke at det der med at rende rundt i skoven var noget for ham Choie. men en gang i mellem hadet, han fri time og løb igen ud i det fri for undersøge verden en dag. hvor Victor og Anita og Choie siddet og spist morgen mad hvor hans far sagde ”Du er jo snart en mand min dreng og så skal du være ridder lige som sin far også dan er det” choie ikket lidt på sin mor Anita og spiste lidt af sin brød og kød mens ørne lage sig lidt ned det hadet altid været mengen at choie skulle være ridder ifølge hans far hans more rejste sig op lidt ” hvorfor kan han ikke selv vælge hvad han ville blive til min engen han kunne også blive en god forfatter vis det er det han ønsker sig han har sin mors sind” Choie hadet skrævet nogle få eventyrur men de var ikke blive udgivet i nu da han ikke syntes de var helt gode til det Choie rejste sig stille op i stolen og sagde pænt tak for maden og gik op for sig selv .lidt i vrede og smækked døren efter sig efter Anita hadet spist rejste hun sig op for at besøge hindens søn stille bankede hun på ” må
jeg komme ind ?” Choie kikket mod døren lidt, og sagde stille med rolige stemme ” ja ” Anita gik stille og rolige ind og så sin søn ved skrivebornert i gang, med at skrive en bog. Stille gik hun hen med lette skridt og lage ørne lidt ned. ” Du skal ikke tag dig af din far, han kan bare ikke forstå den verden du og jeg levere i nogle gang [/b][/b][/p][/b]” sagde hun lidt med omsorg og holdte om sin mave da hun var i langt henne i fødslen Chioe sukket lidt og ratte sig op mens de ulve agtit øjne ratte sig mod hinden ”det ikke det der irritere mig lige nu....(han tav ) det er mere det at far ville have jeg skal være så voksen helle tiden og adelig jeg er ikke som ham ” sagde Choire stille og rolige mens blikket bliv vendt tilbage mod hans bog Anita smilte og satte sig ved siden af sengen rolige og tog blidt fadt om Choies arm og sagde ” dine kommene sønsken ville komme til at elske dig min dreng du må bare give tid til at det kommer til dig ” sagde hun stille og rolige og rejste sig op for at gå ud af værlset og tog blidt fadt om døren og lukket den til stille den nat sov Choie ikke og tænkte helle tiden på at rejse væk tog sit faderes svær og pakket en kappe og en bue med sig og så skrev han en selde
kære far
og mor jeg rejser da jeg har brug for at finde mig selv igen sig til
far at jeg nok skal gøre ham stolt og jeg håber at mine kommende
brødre og søster kommer til at kunne finde det de søger mor jeg
tænkte meget over det du sagde med at give tid og jeg tror det er
Bedst jeg gør det på den her måde må vær ikke bekymeret for mig
jeg har lært meget og om hvordan man klare sig i naturen jeg ville
komme på besøge nogle gang for at se hvordan det går med jer
MHV jeres
søn Chorie
og med det rejste Chorie ud i verden og lage sin fortid bag sig lidt men Chorie viste godt at han skulle ave gården en men han tænke ikke på det før senere og møtte mange mærkelige væsner i gennem sin rejse til det fremmet lad
Efter nogle år fik Chorie 5 søskende 3 Drenge ” Aston Victor Wolfgang” Kröton Arthur Wolfgang ” Hurin felix William Wolfgang” og to piger Viola Rosie Wolfgang og Silvia og Silvia Rosmarin Wolfgang.
Føde by: Lyssskoven
Levested: Højlandet
Slægt: WOLFGANG
Billede max 500 x 650, og et ekstra billede på max 500 x 400 hvis man har en karakter der kan skifte
form.
Lidt om dig
C-box navn: Choie
Din alder: 25 år
Skaber:
Antal år du har spillet online rpg: jeg har spillet RPG i 8 år
Hvordan fandt du os?: en ven sendte mig linked til jer
Andet:"Kensis Hjerte"
Navn: Chorie William Wolfgang
Alder: 19
Fødselsdag: 20 maj året 1413
Køn: Mand
Seksualitet: til hun køn
Arbejde: ridder i Ynisti
Gud: Roskov
Tilhørsforhold: God - Retmæssig
Stand: Overklasse
Race: Furry = Ulv
Information om udseende:
Højde: 199.CM høj
Vægt: 75 killo
Samled indtryk:
Choie har ulve øre som er flotte brune og går med, et halstre klæde og lang ledere jakke som, er brun og har brunt ledere bælte under hans brune jakke har han en hør trøje som er blå og langt brunt hår og
smal ansigtet god op bygget muskler har brune buskere på og bruger størrelse 45 i sko som er i ledere også ud over sin fars svær bær han også en bue med et pilekogere med pile i og ved siden af har han en lille taske hvor han har en bog og noget at skrive med
Færdigheder:
Fysisk styrke 6 [+4] = 10
Mental styrke: 5 [+3] = 8
Behændighed: 5 [+0] = 5
Præcision: 4 [+0] = 4
Intelligens: 5 [+0] = 5
Visdom: 5 [+3] = 8
Kreativitet: 5 [+1] = 6
Karisma: 5 [+0] = 5
Magi/Magimodstand: 1 [+0] = 1
Information om personlighed
Egenskaber: han er god til at fantasere og se ting som andre mennesker ser grimme og så er han god til et svær og skrive
Svagheder: søde sagder, mad, kvinder, at man nusser ham på øret og hans vrede
Sammenhængende personligheds beskrivelse:
Choie er en forstående person som ville hjælpe. Andre så,godt han kan
men han er også en usikker mand og føler sig tit, over set Han har en
for kærlighed til sine søskende .og ville gøre alt hvad han kan gøre.
For at beskytte dem, choie , elsker søde sager og ville gøre alt for at
få fingeren i dem. men han er også n lidt tilbage holdene person han kan
også blive lidt sur vis man ser ham som et dyr, om
han lidt han er
bange, for at overtage familiens farm choie. Elsker dyr og elver og så
kan han lide at Skrive eventyr om de op levere sammen med sine
brødenerne og søster men han er også en mild person og sød person dog
har choie nogle svag hedder for det andet køn men prøver at holde det
tilbage,så godt han kan. choie er god til at buge de evner som er til
ser ham og choie brugere dem godt når. Han er i kamp eller andre ting
han holder også af at rende frit rundt i skoven, som choie har gjort i
mange år og at være fri han hader dog alt hvad der har med ondskab, at
gøre da hans familie ikke har haft det nemt siden bogen bliv taget og
Brandt som rygterne signere
Magi
Ingen
Våben:
Sværd og bue
Kæledyr:
Fortid/Baggrund:
BG Chorie
For 19 år siden bliv der født en dreng, som hed Choie og han var en ene smuk ung mand søn af. Victor
og Anita som er ejer af en smuk går i, højlandet nær den smukke skov lysskov hvor han er vokset op, Choie var på en måde en mærkelige dreng i forhold til sin mor og far . Han rendte rundt ude i skoven, for at lede efter elvere og søgte altid. efter enventure viklede ikke bliv, set sig godt for hans fars side af da han var ridder og syntes, syntes bestem ikke at det der med at rende rundt i skoven var noget for ham Choie. men en gang i mellem hadet, han fri time og løb igen ud i det fri for undersøge verden en dag. hvor Victor og Anita og Choie siddet og spist morgen mad hvor hans far sagde ”Du er jo snart en mand min dreng og så skal du være ridder lige som sin far også dan er det” choie ikket lidt på sin mor Anita og spiste lidt af sin brød og kød mens ørne lage sig lidt ned det hadet altid været mengen at choie skulle være ridder ifølge hans far hans more rejste sig op lidt ” hvorfor kan han ikke selv vælge hvad han ville blive til min engen han kunne også blive en god forfatter vis det er det han ønsker sig han har sin mors sind” Choie hadet skrævet nogle få eventyrur men de var ikke blive udgivet i nu da han ikke syntes de var helt gode til det Choie rejste sig stille op i stolen og sagde pænt tak for maden og gik op for sig selv .lidt i vrede og smækked døren efter sig efter Anita hadet spist rejste hun sig op for at besøge hindens søn stille bankede hun på ” må
jeg komme ind ?” Choie kikket mod døren lidt, og sagde stille med rolige stemme ” ja ” Anita gik stille og rolige ind og så sin søn ved skrivebornert i gang, med at skrive en bog. Stille gik hun hen med lette skridt og lage ørne lidt ned. ” Du skal ikke tag dig af din far, han kan bare ikke forstå den verden du og jeg levere i nogle gang [/b][/b][/p][/b]” sagde hun lidt med omsorg og holdte om sin mave da hun var i langt henne i fødslen Chioe sukket lidt og ratte sig op mens de ulve agtit øjne ratte sig mod hinden ”det ikke det der irritere mig lige nu....(han tav ) det er mere det at far ville have jeg skal være så voksen helle tiden og adelig jeg er ikke som ham ” sagde Choire stille og rolige mens blikket bliv vendt tilbage mod hans bog Anita smilte og satte sig ved siden af sengen rolige og tog blidt fadt om Choies arm og sagde ” dine kommene sønsken ville komme til at elske dig min dreng du må bare give tid til at det kommer til dig ” sagde hun stille og rolige og rejste sig op for at gå ud af værlset og tog blidt fadt om døren og lukket den til stille den nat sov Choie ikke og tænkte helle tiden på at rejse væk tog sit faderes svær og pakket en kappe og en bue med sig og så skrev han en selde
kære far
og mor jeg rejser da jeg har brug for at finde mig selv igen sig til
far at jeg nok skal gøre ham stolt og jeg håber at mine kommende
brødre og søster kommer til at kunne finde det de søger mor jeg
tænkte meget over det du sagde med at give tid og jeg tror det er
Bedst jeg gør det på den her måde må vær ikke bekymeret for mig
jeg har lært meget og om hvordan man klare sig i naturen jeg ville
komme på besøge nogle gang for at se hvordan det går med jer
MHV jeres
søn Chorie
og med det rejste Chorie ud i verden og lage sin fortid bag sig lidt men Chorie viste godt at han skulle ave gården en men han tænke ikke på det før senere og møtte mange mærkelige væsner i gennem sin rejse til det fremmet lad
Efter nogle år fik Chorie 5 søskende 3 Drenge ” Aston Victor Wolfgang” Kröton Arthur Wolfgang ” Hurin felix William Wolfgang” og to piger Viola Rosie Wolfgang og Silvia og Silvia Rosmarin Wolfgang.
Føde by: Lyssskoven
Levested: Højlandet
Slægt: WOLFGANG
Billede max 500 x 650, og et ekstra billede på max 500 x 400 hvis man har en karakter der kan skifte
form.
Lidt om dig
C-box navn: Choie
Din alder: 25 år
Skaber:
Antal år du har spillet online rpg: jeg har spillet RPG i 8 år
Hvordan fandt du os?: en ven sendte mig linked til jer
Andet:"Kensis Hjerte"