et besøg hos sin far.
Jul 28, 2015 11:52:16 GMT 1
Indlæg af Camelia Nimar on Jul 28, 2015 11:52:16 GMT 1
Det var svært at vide hvordan hun kunne hjælpe ham, hun havde ikke selv nogen erfaring med at konfrontere forældre. Hun var nok den værste at spørge om råd eller tilbyde hjælp, men hun kunne ikke bare lade ham møde hans far alene. Camelia ville gerne tilbyde den støtte hun kunne, men ville det overhovedet være nok til at berolige ham? Hun fulgte roligt efter ham, usikker på, hvor de skulle hen, da hun aldrig havde haft behov for at besøge en smed, men det var nu den eneste mulighed hun havde for at få våben der ville passe til hendes egen styrke. Samtidig med at det også skulle være behageligt for hende overhovedet at bære rundt på våben, ikke sandt? Tanken fik hende til at rynke på brynene, som det blot blev tydeligere, da Daisuke valgte at stoppe op midt i det hele. Camelia lod roligt blikket glide videre for at se om der var noget i vejen, men hun kunne ikke rigtig få øje på noget, der skulle volde problemer. Hun kunne godt fornemme at de var ved smeden, med alt det udstyr og lugten af metal. Hun vendte dog sin fokus mod Daisuke, da han talte. Hun fik et medlidenheds blik i øjnene, som hun gik op på siden af ham, før at hun stillede sig foran ham og greb fat i hans hænder. "De er ikke alene om det" forklarede hun roligt, som hun gav hans hænder et venligt klem. "Jeg er her også, så hvis Deres fader har yderligere spørgsmål, som De ikke kan svare på, så vil jeg gøre mit bedste for at besvare dem." sagde hun med et venligt smil. Hun havde ikke tænkt sig at efterlade ham til sig selv, medmindre det var det han ønskede, så kunne hun godt vente udenfor. "De har mere mod end jeg, jeg har endnu ikke turde konfrontere mine forældre, de tror jeg er død og der er gået 10 år, men hvis De har modet til at snakke med Deres fader, kunne jeg måske også finde mod til at snakke med mine forældre?" forklarede hun roligt, som hun lod blikket glide over hendes skulder for at spejde ind i smeden, mon der overhovedet var nogen hjemme på denne tid? Mon han havde travlt og ville de forstyrre hans arbejde? Nej, selvfølgelig ville han tage sig tid til sin søn.